Laatste dagen in Nederland - Reisverslag uit Tubbergen, Nederland van Stefanie Vet - WaarBenJij.nu Laatste dagen in Nederland - Reisverslag uit Tubbergen, Nederland van Stefanie Vet - WaarBenJij.nu

Laatste dagen in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Stefanie

06 September 2014 | Nederland, Tubbergen

Het aftellen is begonnen... Afgelopen week bij m'n ouders in Maastricht op de camping gestaan en volgende week zit ik in Australië, raar! Via dit blog wil ik een beetje proberen bij te houden waar we overal geweest zijn, gedaan en meegemaakt hebben.
Morgen vertrekken Eline en ik richting Australië om daar 2 maand van Cairns naar Melbourne te backpacken. Daarna gaan we een maand naar Nieuw-Zeeland van het Noordereiland(Auckland) naar het Zuidereiland(Christchurch) reizen. Half december vliegen we naar Bangkok om nog een maand rond te reizen in Thailand.
Deze laatste dagen in Nederland van alles geregeld, laatste spullen gekocht en afscheid genomen. Iedereen bedankt voor de kaartjes, attenties plezier- en succeswensen. Ik heb er ontzettend veel zin aan en ben benieuwd wat we de komende maanden allemaal gaan zien!

Het blog van Eline is te volgen op: www.elinewennink.waarbenjij.nu

Liefs Stefanie

• 06 September 2014 - 18:03

Moniquem:

Yesssss.........
    Het gaat beginnen. Super veel plezier en vooral genieten van alles. Gr . Raymond en Monique

• 06 September 2014 - 18:38

Sharon :

Ga jullie zeker volgen!! Ben heel benieuwd naar alle verhalen! Goede reis alvast en heel veel plezier!!! :D

• 06 September 2014 - 20:45

Erna Oudehinken:

Stefanie en Eline, lekker genieten en veel herinneringen maken!!

• 08 September 2014 - 21:38

Mark & Jocelyn:

Hè Stefanie,

Heel veel plezier gewenst vanuit ons kikkerlandje!
    Gaaf, geniet ervan.

Groet,
    Jocelyn en Mark & Kids

• 08 September 2014 - 21:40

Frans En Ralda:

Hai Stefanie,

We zijn benieuwd hoe je reis is verlopen.
    Dit horen we wel.

Groetjes,
    Frans en Ralda

• 09 September 2014 - 22:13

Jenny De Vet:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen!
    Geniet er lekker van. Hoop dat jullie ook foto's maken.
    Tot het volgende verhaal. Liefs Jenny

• 10 September 2014 - 21:10

Annette En Han:

Hoi Stefanie, het maakt niet uit hoe ver je gaat of we weten je wel te vinden. Heel veel plezier daar samen met Eline. Maak er een mooie tijd van. We gaan jullie verhalen zeker volgen. Groet'n uut Hengel, Annette en Han